Postupak reklamacije u slučaju neispravnih proizvoda

Postupak reklamacije

Poštovani Korisnici,

Želimo da se izvinimo ukoliko se desilo da je Vaš proizvod neispravan.
Kako bismo osigurali da proces povrata teče glatko i brzo molimo Vas da pošaljete neispravni proizvod zajedno sa opisom kvara i odštampanom test stranom na adresu Luke Vojvodića 20v/1, 11090 Beograd sa naznakom - reklamacija.
Pre nego što pošaljete reklamirani proizvod, molimo Vas da proverite sledeće detalje:

  • Da li je seal (zaštitna) traka povučena?
  • Da li je kertridž možda prazan? ( možete pronaći težine odgovarajućih punih i praznih proizvoda na našem web shop-u)
  • Možda je proizvod oštećen prilikom delovanja nekih spoljnih uticaja? (Na primer: kertridz je nekome ispao iz ruku- pa su samim tim i delovi polomljeni; papir zaglavljen u printeru; valjak (drum) je možda ogreban prilikom umetanja)

Ukoliko ste izvršili provere svih navedenih mogućnosti i utvrdili da se neispravnost nije javila kao njihova posledica, dalja procedura je sledeća:

  • Molimo Vas da pošaljete neispravan proizvod zajedno sa dokumentacijom za povrat (opis kvara i test strana) na gore navedenu adresu.
  • Nakon prijema dobićete mail sa potvrdom prijema, a Vaša žalba će biti prosleđena našem odeljenju menadžmenta kvalitetom na pregled.
  • U roku od 20 radnih dana dobićete rezultate testiranja putem elektronske pošte i ako je Vaša žalba osnovana dobićete odgovarajući zamenski proizvod.
  • U slučaju neosnovane žalbe, možete se dogovoriti o terminu za povrat. 
  • Za sve ostale informacije obratite se predstavnicima naše kompanije putem kontakt strane.

Zahvaljujemo se na pomoći i uveravamo Vas da ćemo detaljno proučiti svaku žalbu i temeljno i bez odlaganja izvršiti korekcije (ako je potrebno) na proizvodu, kako bismo unapred izbegli probleme.

TOP Solutions d.o.o.